MediRec
Find us
  • Home
  • About MediRec
  • Services
  • Contact

Γραμματέας - Office Manager  (Αθήνα)

H MediRec Ltd, η 1η εξειδικευμένη εταιρεία στελέχωσης στον κλάδο της Υγείας για λογαριασμό μεγάλης ιατρικής εταιρείας πελάτη αναζητά Γραμματέα – Office Manager για τα γραφεία της στην Αθήνα.

 Περιγραφή Θέσης

 Η θέση παρέχει πλήρη γραμματειακή υποστήριξη στα γραφεία του οργανισμού και τα μέλη του Δ.Σ. που τον εκπροσωπούν.

Αναλυτικότερα τα καθήκοντα της θέσης 
είναι:
  • Γραμματειακή και Διοικητική υποστήριξη του γραφείου 
  • Διαχείριση
    εισερχόμενης και εξερχόμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Διατήρηση Πρακτικών στις μηνιαίες συνεδριάσεις των μελών του Δ.Σ.
  • Επαφή και
    διεκπεραίωση υποθέσεων με συνεργαζόμενους φορείς και
    προμηθευτές
  • Οργανωτική υποστήριξη της επιστημονικής δραστηριότητας του
    οργανισμού π.χ. διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων, επιστημονικές εκδόσεις
    κτλ.
  • Επικοινωνία και διαχείριση χορηγών των επιστημονικών συνεδρίων

 Προφίλ Υποψηφίου
  • 2-3 έτη προϋπηρεσίας σε θέση Γραμματέως Διεύθυνσης ή Γραμματέως Ιατρείου
  • Πτυχίο Σχολής Γραμματέων / Διοίκησης Επιχειρήσεων / Marketing
  • Άριστη Γνώση Αγγλικών (Business English)
  • Άριστη Γνώση MS Outlook & internet
  • Γνώση επαγγελματικής Επιστολογραφίας
  • Εξοικείωση με Ιατρική ορολογία
  • Υπευθυνότητα, Οργανωτικότητα, Εχεμύθεια και Ικανότητα Επίλυσης Προβλημάτων
     
    Παροχές
  • Πλήρης 8ωρη απασχόληση και ασφάλιση
  • Αμοιβή βάσει προσόντων και προϋπηρεσίας
  • Δοκιμαστική 3μηνη σύμβαση με προοπτική συνεργασίας αορίστου χρόνου
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον 

 
Προθεσμία Υποβολής βιογραφικών έως Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013.

Καταχωρήστε το βιογραφικό σας επιλέγοντας τον κωδικό "SEC13"


Καταχώρηση Βιογραφικού
Powered by Create your own unique website with customizable templates.